Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Δραγούμη και Λέχου γνώρισαν τα παιδιά τους!

Ένα ταξίδι πλημμυρισμένο από τρυφερότητα και αγάπη έκαναν η Ναταλία Δραγούμη και η Κατερίνα Λέχου. 

Οι δύο γυναίκες υποστηρίζουν την δράση της “Action Aid” μέσω του προγράμματος αναδοχής παιδιού, γι’ αυτό και θέλησαν να επισκεφθούν την Γκάνα ,ώστε να συναντήσουν από κοντά τα δύο «παιδιά τους», το 15χρονο Φράνσις και την 7χρονη Λίντα αλλά και να δουν την γενικότερη δράση της οργάνωσης. Για το πώς έγιναν ανάδοχες μητέρες μας εξηγούν:

Ν.Δ: «Είμαι ανάδοχη μητέρα λίγο καιρό τώρα, μετά από παρότρυνση μίας φίλης μου η οποία συμμετέχει στο πρόγραμμα της “Action Aid”. Μου άρεσε πολύ η ιδέα καθώς μπορείς να συμμετέχεις σε αυτή την προσπάθεια πολύ εύκολα. Δεν νομίζω ότι πρέπει να είσαι μητέρα για να νιώσεις ότι μπορείς να βοηθήσεις κάπου»,

Κ.Λ: «Όταν μου ζητήθηκε να μιλήσω για την “Action Aid”, της ζήτησα να έχω μια ιδίοις όμμασι μία άποψη για το τι συμβαίνει και να καταλάβω πως λειτουργεί ο μηχανισμός. Ήμουν ανάδοχος αλλά δεν γνώριζα πως λειτουργεί ο μηχανισμός και τότε προσφέρθηκαν να κάνουμε αυτό το ταξίδι όπου έγινε η γνωριμία με τον Φράνσις». Ενώ το πώς αισθάνθηκαν όταν βρέθηκαν εκεί εξομολογούνται:

Ν.Δ: «Με το που φθάσεις στη χώρα αυτή, πιστεύεις πως βρίσκεσαι σε άλλη σφαίρα, από το πώς είναι η φύση εκεί , οι άνθρωποι μέχρι και τα κτίσματα.Χωρίς δισταγμό μπορώ να πω ήταν το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου! Μου έκανε εντύπωση το χαμόγελό τους που αν και βρίσκονται μέσα στην φτώχεια και σε άθλιες συνθήκες, εκείνο είναι πάντα γεμάτο»,

Κ.Λ: «Είναι μια εικόνα, την οποία δεν μπορεί περιγράψει κανένα ντοκιμαντέρ , ούτε χίλιες λέξεις μπορώ να σου πω τώρα. Το νερό το οποίο εμείς θεωρούμε δεδομένο, εκεί δεν είναι και η έλλειψη του μπορεί να προκαλέσει αλυσίδα πολλών κακών. Κατακλύζεσαι από εικόνες και σκέψεις». protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...